PROCEDURA REKLAMACYJNA W FIRMIE ASTAT SP. Z O.O. ORAZ ASTAT LOGISTYKA SP. Z O.O.
Aby wysłać sprzęt do naprawy klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego "Protokół reklamacyjny" i dołączenie zgłoszenia do przesyłki. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać numer reklamacji, który uzyskujemy telefonicznie kontaktując się z działem reklamacji (tel. 61 222 89 45).
Sprzęt musi zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu.
Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną.
Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
Do sprzętu musi być dostarczony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. Opis usterki należy umieścić w punkcie 3 "Protokołu reklamacyjnego" jako "Opis zgłoszonych wad". Prawidłowo wypełniony protokół reklamacyjny ułatwi przebieg procesu reklamacji.
Do reklamowanego sprzętu prosimy o dołączenie kserokopii gwarancji lub faktury zakupu. W przypadku braku kserokopii dokumentu świadczącego o jego zakupie w firmie Astat Sp. z o.o. lub Astat Logistyka Sp. z o.o. możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu do weryfikacji, czy dany sprzęt został zakupiony w firmie Astat Sp. z o.o. lub Astat Logistyka Sp. z o.o. i podlega naprawie gwarancyjnej.
Sposób wysłania sprzętu do naprawy gwarancyjnej (rodzaj spedycji i koszty spedycji) należy ustalić indywidualnie z działem reklamacji.
Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny (firma nie wykryła usterki) lub wadliwy (usterka powstała w wyniku błędnej eksploatacji/montażu) serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.