Młodszy/a Specjalista/ka ds. administracji

Lokalizacja:
Poznań
ul. Dąbrowskiego 441
Rodzaj stanowiska:
Młodszy specjalista
Rodzaj pracy:
Stacjonarna
Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa klienta zagranicznego (przyjmowanie zamówień, potwierdzanie i realizacja dostaw, organizowanie wysyłek).
  • Wprowadzanie zamówień do systemu i ustalanie terminów dostaw.
  • Przygotowywanie dokumentów eksportowych (faktury, dokumenty celne).
  • Zarządzanie elektronicznym obiegiem dokumentów (e-sekretariat).
  • Obsługa firmowej poczty mailowej i połączeń telefonicznych (Call Page).
  • Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Prowadzenie rejestrów i archiwizacja dokumentów.
  • Wsparcie administracyjne działów wewnętrznych firmy.
  • Dbanie o standardy jakościowe i wizerunkowe firmy.
  • Utrzymanie porządku w sekretariacie i salach konferencyjnych.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie (np. administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne).
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (np. administracja, obsługa biura, wsparcie sprzedaży)
  • Umiejętność komunikatywnego porozumiewania się w języku angielskim (poziom B1)
  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel).
  • Umiejętność obsługi systemów ERP lub CRM będzie dodatkowym atutem.
  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem.
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność prowadzenia rozmów z klientem.
  • Dokładność i dbałość o szczegóły, zwłaszcza w zakresie wprowadzania danych i przygotowywania dokumentów.

 

To oferujemy:
  • Pracę w renomowanej firmie istniejącej na rynku od ponad 30 lat
  • Pomocny i zgrany zespół
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Wsparcie w trakcie wdrożenia
  • Stałe godziny pracy 8-16
  • Praca na rzecz kilku spółek o różnych profilach,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość postawienia pierwszych kroków w karierze oraz zdobycia cennego doświadczenia
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych

 

Benefity

Dofinansowanie zajęć sportowych

Dofinansowanie nauki języków

Ubezpieczenie na życie

Spotkania integracyjne

Opieka medyczna

Parking dla pracowników

Inicjatywy dobroczynne

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Astat Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 441, 60-451 Poznań, nr tel. 61 848 88 71, e-mail mojedane@astat.pl. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy , tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane na mocy Kodeksu Pracy (RODO art. 6 ust. 1 lit c), natomiast inne dane, które dobrowolnie wskaże Pani/Pan w dokumentach rekrutacyjnych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (RODO art. 6 ust. 1 lit. a), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych zostały zawarte dane wrażliwe, np. dane dotyczące zdrowia, będą one przetwarzane również na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (RODO art. 9 ust. 2 lit. a). Powyższe zgody wyraża Pani/Pan poprzez wyraźne działania jakim jest przesłanie do Administratora dokumentów aplikacyjnych (zgoda konkludentna). Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. Pani/Pana dane osobowe zostaną usunięte po jego zakończeniu. Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe także w kolejnych procesach rekrutacyjnych, jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (RODO art. 6 ust. 1 lit. a), która może zostać odwołana w dowolnym czasie (zgoda wyrażana jest po przez zaznaczenie checkbox). W takim przypadku Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania tej zgody, lecz nie dłużej niż rok. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone dostawcom systemów i usług IT, firmom konsultingowym i doradczym, firmom zajmującym się niszczeniem dokumentacji oraz firmom wspierającym proces rekrutacji, z którymi współpracuje Administrator i mogą zostać udostępnione upoważnionym podmiotom na udokumentowany wniosek. W zakresie wynikającym z RODO i z ograniczeniami w nim wskazanymi posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mieszczącego się przy ulicy Stawki 2 w Warszawie. Więcej informacji dostępnych pod adresem www.uodo.gov.pl. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do uczestnictwa w procesie rekrutacji, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji.